Dizajn, Intervju, Umjetnici

ZAŠTO SU MALI HRVATSKI BRENDOVI OVE GODINE MUST HAVE

Osobno sam teški tremaroš. Doslovno umirem! (od sreće kao i od straha) svaki put kada me pozovu da gostujem u nekoj televizijskoj emisiji, na radiju ili u živo (a to je tek posebna priča..).

Na sreću dovoljno sam osviještena da znam da je to idealan i besplatan način promocije BITE ART-a, proizvoda u koji sam uložila beskrajno puno ljubavi, vremena i naravno novca, pa svaki put pristanem bez razmišljanja – razmišljanje, kao i trema dolazi kasnije.

S vremenom sam shvatila da dobar dio moje treme dolazi iz ambicije da na pitanje koje mi uvijek bez iznimke postavljaju „Što je BITE ART- Umjetnička poslastica?“ i „Kako ste došli na tu ideju?“ pokušavam odgovoriti malo drugačije – odnosno, da se ne ponavljam jer nisam taj tip. To je naravno ne moguće, no to me podsjetilo na jedno važnije pitanje koje sam negdje čula ili pročitala ne sjećam se više..a glasilo je: „Koja je razlika između poduzetnika i nekog drugog?“ – odgovor sam također čula pa si ga neću pripisati. Razlika je naime u tome što svi mi imamo jako puno ideja, neki više neki manje o kojima ćemo rado i često (neki više neki manje) razgovarati s prijateljima na kavi ili s partnerom uz čašu vina..No, razlika je u tome što je poduzetnik „onaj koji je nešto i poduzeo po tom pitanju“.

Ja sam konkretno u svoju ideju u početku uložila 150 000 kn. Nekima će to zvučati puno – i jest puno. No ako kažete da ste kupili novi auto za 120 000 kn jer ste dobili dijete pa vam je potreban (moja se tročlana obitelj do 2000. godine vozila u „Peglici“) nikome nećete zvučati ludo.

Ja sam „ludo“ uložila u svoj san  umjesto u auto ili stan i evo me tu gdje jesam.

Sigurna sam da je jako puno mladih i originalnih hrvatskih brendova učinilo isto. Mi smo uložili u ideju! I nismo znali koliko dugo će voziti, koliko kilometara će izdržati mašina i kolika će biti potrošnja po kilometru. Samo smo „skočili“ – A znate onu „Prvo skoči pa reci HOP!“.

Neki brendovi koji su mi se činili genijalni su u međuvremenu na žalost propali, neki su ostvarili međunarodni uspjeh, neki se još uvijek bore..Zapravo sigurno se svi bore, jer to je borba! Borba za san! Borba za ideju! A zapravo više od svega borba sa samim sobom – da ne odustaneš kada je teško. Mi nismo korporacije, nismo biznismeni u klasičnom smislu riječi. Mi smo kreativci koji su imali romantičnu ideju da ćemo tržištu – prvenstveno hrvatskom, ponuditi nešto što će proširiti horizonte. S čime će se ljudi identificirati i oduševiti. Ja mislim da je većina nas bez obzira na financijski rezultat i uspjela. Bez lažne skromnosti.

Kada vidim kako netko prvi put otvara naše pakiranje BITE ART kolekciju s četiri paprenjaka – mala umjetnička djela, uvijek imam mali adrenalinski hype jer čekam oduševljenje. I znam da će ga biti! Jer ga uvijek bude!

To je moja nagrada! Svaki taj usklik oduševljenja urezao mi se u pamćenje i svaka recenzija na društvenim mrežama daje mi snagu da preskočim sve što mi se nađe na putu.

Prvo skočim onda kažem HOP! I idem dalje.

Ova je godina teška za sve, a za nas male je je „teška“ prelaka riječ.

I zato, baš zato, su ove godine hrvatski brendovi – must have.

Jer kada podržavate mali biznis – podržavate nečiji san…

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

two × 5 =