Poslovni pokloni
Dizajn, Jestiva umjetnost, Personalizacija, Poslovni pokloni

POSLOVNI POKLONI – govore li o nama više nego što mislimo?

Jeste li ikada dobili poslovni poklon od partnera s kojim nemate neku značajniju suradnju, a da vas je pritom oduševio?

Ja recimo jesam!

Jednom sam od jedne udruge žena, okupljenih oko tradicijskih običaja, dobila na poklon mali platneni jastučić u kojem su zrna kukuruza. Uputa je bila da se isti stavi u mikrovalku i da će mi služiti kao termofor. Osim što stvar funkcionira i grije duže od najdužeg očekivanog, svaki put kada bih samo pogledala taj genijalni uradak osjetila bih svu ljubav i toplinu tih žena koje sam upoznala.

Prošle godine sam od naše dizajnerice Izvorke Jurić dobila malo uokvireno ogledalo na kojem piše “Person of the year”. Ne moram ni reći da me svaki pogled na taj maleni i objektivno neskupocjen poklon, asocira na Izvorku i njen tim s kojim godinama surađujemo.

U poslovne poklone ulaže se puno novca i truda.

Poklanjaju se skupocjeni darovi ne bi li partnerima dali do znanja koliko ih cijenimo.

No, jeste li se ikada zapitali što će ti darovi zaista govoriti o vama?

Hoće li se i druge godine sjetiti da ste im baš VI to poklonili?

Poslovni su pokloni često zanemaren dio komunikacije neke firme. Međutim što biste mislili kad bi vam rekla da su oni odraz vaše tvrtke, institucije, udruge?

Pojednostavljeno, poslovni pokloni su jedna inačica oglašavanja i promidžbe. Darivanjem si omogućavate otvorena vrata za daljnju suradnju.

Jednostavna gesta, poput zahvale na uspješnoj suradnji, može pretvoriti jednostruke klijente u cjeloživotne partnere.

Duboko sam uvjerena da na poslovne poklone trebamo gledati kao i na intimne poklone koje darujemo obitelji i prijateljima.

U moru kalendara koje dobijem svake godine, nijedan nije završio na zidu. Cugu smo popili, pršute i sireve pojeli… Poneki upaljač ili otvarač daju mi do znanja od koga sam ih dobila… Ali to je sve.

Kada sam prije par godina pokrenula BITE ART nisam znala mnogo toga. Nisam znala da postoji ,,jezik’’ kojim brend komunicira. Nisam znala ni da je dosljednost u prezentaciji i ophođenju jako važna. Ne pristojnost, to pretpostavljam svi imamo, nego dosljednost.

Imidž brenda sastoji se od milijun malih stvari koje svakodnevno radimo. Načina na koji komuniciramo. Načina na koji pakiramo pošiljke za slanje poštom. Bezbroj je stvari na koje svakodnevno pazimo ne bi li naš brend ostavio najbolji mogući dojam, tj. onaj koji baš mi želimo za naše klijente i poslovne partnere.

Tako često imamo dodatne troškove jer nam je važno iskustvo koje će naši kupci imati već pri prvom susretu s pošiljkom. Želimo da to bude lijepo i ugodno iskustvo, često i malo iznenađenje, jer nam je važan osjećaj koji ćemo proizvesti kod ljudi koji su nam poklonili svoje povjerenje.

Ima li boljeg načina da poručite svojim suradnicima da ih cijenite od originalnog poslovnog poklona?

Naši BITE ART paprenjaci i podmetači ‘Croatian Tradition is a great idea’ mogu se personalizirati brend identitetom i logom, čime primatelj odmah povezuje tvrtku s pozitivnim asocijacijama.

Brine vas što je Božić prebrzo? Pošta kasni, epidemija ne.

Što kažete na ovu ideju? Ostavite 2020. iza sebe.

Čestitajte POČETAK 2021.!

Pošaljite svoj poslovni poklon početkom siječnja. Jednom kad ludnica oko kraja godine prođe i proslavimo prvenstveno KRAJ 2020., pokažite da gledate u budućnost i čestitajte Novu godinu.

Ne samo da će primatelj uživati u poklonu, vi ćete biti sigurni kako ste ostavili trajan dojam jer se vaš poklon neće morati natjecati s ostalim poslovnim poklonima koji su pristizali krajem godine. 😉

Ideja ovog bloga nije da vas nagovorim da kupite BITE ART, željela sam s vama podijeliti svoje iskustvo.

Poklonite umjetnost! Mi ćemo biti zadovoljni. 😊

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 + twelve =