Dizajn, Personalizacija, Pokloni, Poslovni pokloni, Suveniri

KAKO OSMISLITI POSLOVNI POKLON VRIJEDAN ULOŽENOG NOVCA

Na prvu, odgovor izgleda jednostavno – aplicirajte logo tvrtke na neki proizvod i svi će odmah znati da ste to VI.

Ali, TKO STE VI? Jeste li progresivni, jeste li kreativni, jeste li baš vi oni koji će klijentima u budućnosti ponuditi poslovna rješenja koja će odgovoriti na njihove probleme?

Iz osobnog iskustva nisam ljubitelj korporativnih poklona s kojima jednostavno ne znam što bih. Poklona koji nedugo nakon eventa, Božića ili kongresa završe u nekoj ladici, pa kasnije često i u otpadu. Bude mi žao, ali ne znam što bih s njima. Neki čak imaju i uporabnu vrijednost, ali puko apliciranje vizualnog identiteta bez konteksta često ne ispuni očekivanja. Priznajem, esteta sam, ne mogu si pomoći. Ne volim šalice s logotipom eventa ili tvrtke. Samo to. Moja jutarnja kava jednostavno očekuje više od mene.

Čini mi se da su prehrambeni artikli upravo zbog toga dobili na popularnosti jer, ako ništa drugo, uvijek ih možemo – pojesti.

Sir, pršut, maslinovo ulje, keksići ovakvi ili onakvi… obožavam sve! No vaša namjera nije bila nahraniti gladna usta poslovnih partnera, pa samim tim ni samo apliciranje logotipa vaše tvrtke s generičkom božićnom porukom neće uroditi očekivanim plodom.

Zašto?

Zato što se cilj poslovnog poklona često ne mjeri njegovom cijenom. Ono što će vaše partnere privući vašem brendu je PRIČA. Imate li priču? Priču o vama?


Poslove_poklon_ideje_originalni_magneti_BITE_ART

Sigurna sam da je vaša priča “dobra priča” jer u suprotnom ne biste trebali poslovne poklone. No – znate li ju ispričati? 

A korporativne poklone trebate. Jako ih trebate. Pogotovo sada kada se morate istaknuti jer ne želite da vaš logotip završi po ladicama ispod hrpe papira. Nitko to ne želi. Ako ništa drugo to je bačen novac.

Mi u BITE ARTu se također bavimo hranom i to ludom varijantom slatko-paprene tradicionalne hrvatske poslastice – paprenjaka. Paprenjaka pomoću kojeg smo već tisućama ljudi približili djela hrvatskih umjetnika. Mi znamo da ljubav ide kroz želudac, ali ako u priču uvedemo i dobru ideju uz kreativno dizajnersko rješenje, taj medij postaje idealan za pričanje vaših poslovnih odiseja. Kad su naši suradnici u pitanju, radimo samo s najboljima jer i sami želimo biti najbolji.

Naša ideja je da vašu priču ispričamo kao da je naša. Kako bismo to ostvarili surađujemo s višestruko nagrađivanim Design Bureau Izvorka Jurić s kojim gradimo lokalnu i inozemnu mrežu zadovoljnih klijenata koji nam se rado vraćaju. A to je ono što nam dokazuje da smo na pravom putu.

I kada kažemo da smo personalizaciju pretvorili u umjetnost, ne šalimo se.

Navest ću primjere nekih naših klijenata kako bih objasnila o čemu se radi.

 

Za tvrtku Megatrend, koja se bavi novostima i trendovima u svijetu umjetne inteligencije i znanosti o podacima, osmislili smo personalizirano pakiranje koje je komuniciralo njihovu priču.

Od dva ponuđena koncepta, prihvatili su koncept HAL 9000.

On se bazirao na filmskoj referenci inspiriranoj Odisejom – prvom planetarno poznatom umjetnom inteligencijom.
Tamo je Al negativac, ali u Megatrendu je uvijek pozitivac, jer je u službi čovjeka.

Na ambalažu smo kao copy ubacili izmijenjeni dijalog:


Hello, MEG. Do you read me, MEG?
– Affirmative, Dave. I read you.
– Open the pod bay doors, MEG.
– Sure thing, Dave. I can definitely do that.

Za sve poslovne odiseje potkovane umjetnom inteligencijom važno je odabrati Megatrend.

 

Naime original ide ovako:

Dave Bowman : Hello, HAL. Do you read me, HAL?

HAL : Affirmative, Dave. I read you.

Dave Bowman : Open the pod bay doors, HAL.

HAL : I’m sorry, Dave. I’m afraid I can’t do that.

 

Tako su naši paprenjaci poprimili vizualni identitet jedne tvrtke i dali proizvodu/poklonu dodanu vrijednost.

 

Kako bih vam pokazala da je sve moguće i da ne radimo samo za popularni IT sektor evo i primjera Amelicor grupe.

Naime Amelicor grupa se bavi pojednostavljeno rečeno klimatizacijom za velike poslovne prostore.

Uz grafiku je navedena brand philosophy “Generating stronger future” poruka na koju smo dodali još i epitet faster.

Naša ideja je bila “lansiranje rekete“, kako bi se komunicirala tehnologija budućnosti i brzina izrade projekata, gdje “raketa” predstavlja proizvode koje tvrtka Amelicor proizvodi.

Dizajn je složen s vektorskom grafikom i prema brandbooku koji smo dobili.


VIŠE O PROIZVODU:  BITE ART personalizirani paprenjaci

Ponosni smo na dugogodišnju suradnju s Hrvatskom narodnom bankom za koju smo izradili nekoliko produkcija od kojih je jedna personalizirana kolekcija, povodom 30 godina HNB-a, inspirirana prekrasnom kupolom interijera zgrade našeg velikog arhitekta Viktora Kovačića. U istoj seriji radili smo i pakiranje Paprenjak i magnet pa je tako klijent imao na raspolaganju brojne mogućnosti koje je koristio po želji i potrebi.

Još jedan primjer kreative i kako mi to radimo je izdanje povodom petog rođendana influencerske platforme JOOMBOOS. Osim što su i na prvu u usporedbi s ozbiljnom bankarskom pričom vidljive razne opcije te kako isti proizvod može imati i klasično i mladenački živahno ruho, suradnja sa Joomboosom bila je produkcijski izazov. Naime, osim univerzalnog pakiranja koje smo slali na adrese poslovnih partnera, izradili smo i osamdeset osobno personaliziranih kolekcija koje smo poslali na adrese influencera. Svaki taj proizvod je uz dva univerzalna paprenjaka i vizuala koji su komunicirali proslavu rođendana, imao i dva paprenjaka i vizuala na ambalaži s fotografijom influencera i njezinim ili njegovim nickom.

Pogađate, produkcija i pakiranje bili su prilično izazovni, no ne postoji zadatak koji ne možemo riješiti kada postoji dobra volja.

Dobra volja i kreativna iskra su ono u čemu uživamo i na čemu mi gradimo svoju priču. Osobno, tjera me ljubav prema umjetnosti i tradiciji i želja da istu prezentiramo u najboljem mogućem obliku. A oblik i forma su ponekad tu, a ponekad jednostavno trebamo nešto drugačije.

Baš to se dogodilo pri nastanku proizvoda HRVATSKA TRADICIJA – je dobra ideja.

Projektni zadatak je bio osmisliti tradicionalni hrvatski poklon koji će promovirati hrvatsku tradiciju. Nakon baltazarskog mozganja i promišljanja došla sam do zaključka da je hrvatska tradicija već stoljećima jednostavno – dobra ideja! Izradili smo set podmetača za čaše s ilustracijom u jednoj liniji koji predstavljaju naše izumitelje i izume. Motivi koji simboliziraju Teslu, Vrančića, Penkalu i kravatu upotpunjeni su kratkom i pitkom pričom na poleđini, a homage tradiciji naglasili smo tiskom u zlatu koje s tamno sivom mat teksturom podmetača izgleda vrlo elegantno i luksuzno. Pakiranje se također može personalizirati.

Ulažite pametno u poslovne poklone. To vam je kao odijevanje. Često je pametnije imati par dobrih komada koji će u kombinaciji s drugima izgledati vrhunski. Poanta je da se ideja širi i da funkcionira u više kategorija. No uvijek da ostane jednako dobra.

 

VIŠE O PROIZVODU: Croatian Tradition – Is a great idea  

Svrha poslovnog poklona u suštini je obilježiti uspješnu poslovnu suradnju koje i sami volimo. Zato smo za naš VIP set HRVATSKA TRADICIJA – je dobra ideja osmislili premium poklon koji sadrži naša četiri podmetača s izumiteljima i izumima i dvije kristalne čaše s motivom hrvatskog pletera. Set smo izradili u suradnji s Kristalom Samobor, naime u Samoboru tradicija obrade kristala postoji već više od 180 godina i starom zagrebačkom kartonažom Hudetz koja već 150 godina i pet generacija odlično radi svoj posao. Ako to nije dobra ideja – ja ne znam što je.

 

VIŠE O PROIZVODU: Croatian Tradition + Kristal Samobor 

Poklanjanje je dobra ideja također. Nadam se da sam pomogla, za sve ostalo nam se javite jer za dobrim poklonom se prašina diže 😉

 

A kada je o korporativnim poklonima riječ – mi smo umjetnici u tom poslu.

 

Obratite nam se s povjerenjem ukoliko želite da vaši poslovni pokloni budu prava mala umjetnička djela.

Povezane objave

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

twelve − 4 =