Vrlo smo sretni i ponosni da izlazimo s projektom u identitetu koji će nas predstavljati na pravi način. Design Bureau Izvorka Jurić potpisuje brending i dizajn ambalaže BITE ART, a danas predstavljamo naš novi identitet.
Sam brend prenosi formu paprenjaka, što u grafičkom smislu izgleda kao okvir, te daje intervenciju na mjestu “ugriza” i doslovno prenosi ime proizvoda – ugrizi umjetnost (BITE ART). Ideja brenda je prenesena i u ambalaži, koju uskoro predstavljamo, a grafička forma paprenjaka kasnije se koristi i kao okvir za umjetnička djela.
Sam brend i logo “edible art” projekta prenosi formu paprenjaka, što u grafičkom smislu izgleda kao okvir, te daje intervenciju na mjestu “ugriza” i doslovno prenosi ime proizvoda – ugrizi umjetnost (BITE ART).
“Kod brandiranja BITE ART proizvoda najveći je izazov bio naći pravi balans između prezentacije umjetnosti i strategije tržišnog proizvoda. Kako je ideja cijelog projekta popularizirati umjetnost i približiti je širem krugu, bilo je važno ispričati priču o proizvodu i dizajnirati ga na način koji je jednako tako razumljiv širem krugu. Istovremeno, bilo je potrebno proizvod istaknuti, dati mu potrebnu važnost, i komunicrati ga drugačijim od ostalih “slastica” na tržištu, jer ovaj proizvod je istovremeno i društveno angažirani projekt.“ – istaknula je Izvorka Jurić, kreativna i art direktorica Design Bureaua Izvorka Jurić koji potpisuje brending i dizajn ambalaže BITE ART.
DIZAJN STUDIO: Design Bureau Izvorka Jurić
KREATIVNA I ART DIREKCIJA, DIZAJN: Izvorka Jurić
SLOGAN: Jelena Gvozdanović
DIZAJN: Stela Kovačić